The juicy lifestyle

Broccoli, spinazie en sla drinken…..Juicen is hot, heerlijk en super gezond. Ik ben helemaal fan geworden na een 7 daagse detox die ik in februari gedaan heb. Ondertussen heb ik ook de ‘spring clean’ gedaan, een detox van 5 dagen. De zomer variant staat op stapel en ik kan niet wachten om met mijn boodschappenlijstje naar de biologische winkel te gaan om de heerlijkste groenten en fruitsoorten in te slaan. Elke ochtend maak ik een verse juice waar ook Tahyna en LoÏs van genieten. Ja, ook zij drinken broccoli, sla, komkommer, avocado en spinazie.  Juicen is verslavend omdat het je instant energie geeft waardoor je je direct beter, gezonder en energieker voelt. Zoals Tahyna altijd zegt:”mama, ik voel de vitamines naar mijn cellen gaan”.

Na het drinken van een juice heb je geen honger omdat alle noodzakelijke voedingsstoffen in de juice zitten. Toegeven het is even wennen omdat je niets kauwt. Veel mensen missen dat gevoel maar dat verdwijnt heel snel kan ik je verzekeren. Tijdens het juicen worden alle nutrienten geperst uit het fruit en de groenten, het lichaam neemt deze direct op. Ze hoeven dus niet eerst door het hele maag-darmkanaal om verteerd te worden.

Live a healthy and happy juicy lifestyle!!

Geef een reactie

