Loïs weet wat ze wil!

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/12091043/?claim=2d3fx855x65″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Loïs is nu al een echte fashionista. Dat heeft ze niet van een vreemde aangezien haar papa ook volledig zijn eigen stijl heeft. Haar grote zus Tahyna kan het allemaal niets schelen, die doet keurig de kleren aan die ik elke dag voor haar klaarleg. Ze vraagt weleens om een jurk in plaats van een broek, maar daar blijft het ook bij. Loïs weet precies welke schoenen ze aan wil, welke zonnebril ze opdoet en welke tas ze meeneemt. Moet heel eerlijk toegeven dat ik nooit eerder de verhalen geloofde van moeders met zo’n zelfde kind als ik. Een kind dat al zo jong weet wat ze aan wil (of hij natuurlijk). Aan die moeders bied ik mijn oprechte excuses.  ik weet nu uit eigen ervaring dat die kinderen echt bestaan!

Shorts: Imps & Elfs, T-shirt: Petit Bateau, schoenen: Nike, sokken: Happy socks

LoÏsLois2

Geef een reactie

