Knutsel kunst

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/12091043/?claim=2d3fx855x65″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Bijna elk soort speelgoed dat er te koop is hebben we gekocht of heb je gekregen. Puzzels, stop-het-juiste-vormpje-in-de juiste-opening-doosjes, volledig ingerichte keukentjes, ijsjesmakers, barbies, pet shops, noem het maar op. Speelgoed is nooit echt jouw “ding” geweest, nergens heb je echt meegespeeld en nog steeds niet, want dat is niet waar jouw hart ligt. Knutselen, dat is wat jij het liefste doet!

En zo kwam je van de week aangesneld, want je had weer iets nieuws gevonden op één van de vele knutselsites waar je altijd naarstig op zoek bent naar een nieuwe knutsel-uitdaging. Een handtas gemaakt van een oude (spijker)broek. Samen gaan we de uitdaging aan en het resultaat is boven verwachting goed geslaagd. Mijn radartjes begonnen al meteen te draaien en ik zag het al helemaal voor me! “Je kan je eigen webshop beginnen”, riep ik enthousiast. “Unieke tassen gemaakt door een knutselprinses van 7, hoe leuk is dat!” “Vraag je 5 euro voor een grote tas en 3 euro voor een kleine tas.” Dit zag je in eerste instantie helemaal zitten en je werd razend enthousiast. “TJ’s tassen” vond je wel een mooie naam, voor jouw eigen ‘zaak’. “Dan heb ik cupcakes en tassen” riep je. Naarmate de dag vorderde temperde je enthousiasme langzaam. En voordat je in bed kroop had het zijn dieptepunt bereikt en zei je:” mama, ik wil helemaal geen eigen zaak, mijn kunst is mijn kunst en die wil ik met niemand nog delen, misschien in de toekomst mama!”

Lieve schat, jouw kunst is inderdaad jouw kunst, zolang wij er wel van mogen genieten!!

TJ's tassen

Geef een reactie

