De laatste zomerdagen

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/12091043/?claim=2d3fx855x65″>Follow my blog with Bloglovin</a>

dakterras last days of summer

uitzicht vanaf ons dakterras

Flowers last days of summer

Flowers last days of summer

Lois last days of summer

Loïs in de speeltuin

TJ last days of summer

In de zandbak

Het zijn de kleine dingen in het leven die ons elke dag weer doen beseffen hoe dankbaar we mogen zijn. Het fantastische uitzicht vanaf ons dakterras, Amsterdam zo prachtig groen. Een bos bloemen uit de tuin van een vriendin en natuurlijk mijn twee kinderen, mijn lust en mijn leven. Elke avond voordat ik naar bed ga, schrijf ik drie dingen op waar ik dankbaar voor ben. Het is dé manier om er bewust(er) van te worden hoe rijk ik ben.

Er zijn ook grote dingen waar ik dankbaar voor ben, mijlpalen zoals bijvoorbeeld de snel groeiende vocabulaire van jou, mijn lieve kleine Loïs.

Loïs woordenboek:

ma-maa, pa-paa, Tie-naa (Tahyna), o-maa, o-paa, blub blub (vis), kak kak (eend), waw waw (hond), koe, uitt (schoenen uit), oo-pen (fles of tube open), mooooi, wauwwww (als het echt heel mooi is, zoals de prachtig versierde fiets van Tahyna), nem nem (zwemmen), hap hap (eten), ijsss (ben je dol op) en het meest gebruikte woord is natuurlijk neeeeeeeeee!

Geef een reactie

